سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        باز بازو شکسته

        شعری از

        اله یار خادمیان(صادق)

        از دفتر یاس نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۸:۴۹ شماره ثبت ۶۴۷۸۹
          بازدید : ۳۷۵   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)

         
         بازِ بازو شکسته ام کرد
        سخت نا کارو خسته ام کردی
         ای سر بی خیال و سر گردان
          صورت نا خجسته ام کردی
         کند ذهنی چه کارها که نکرد
          با نخ خویش بسته ام کرد
         هر چه طوفان کنی سزاوارست  
          ابرِ از هم گسسته ام کردی
          به سکوتم  کشیده ای، فریاد
          که چه راحت نشسته ام کردی
         مشتری های من همه رفتند
         تاجر ورشکسته ام کردی
         
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۸:۰۹
        درود استاد عزیز
        بسیار زیبا و دلنشین بود خندانک
        امیرحسین ابراهیمی (شریعت سبزواری)
        يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۰۹:۳۸
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۹:۱۲
        خندانک


        درود بزرگوار
        بسیار زیبا بود خندانک


        خندانک
        احمد خدادادی دهکردی
        دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۲:۰۴
        درودبراستادخادمیان بزرگوار شعری بسیارزیباسروده اید
        احسنت برشما خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0