يکشنبه ۴ آذر
چشمای تو شیرِ شعری از امیررضا قاف
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۲:۵۲ شماره ثبت ۶۴۷۸۵
بازدید : ۴۱۳ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب امیررضا قاف
|
معماریِ چشمات
تندیسِ احساسه
برق تو اون چشما
طعنه به الماسه
افسانه ی چشمات
تو حرف مردم بود
جز قصه ی چشمات
هر قصه ای گم بود
چشمات توویِ دنیا
آوازه ی عشقه
واسه منه عاشق
دروازه ی عشقه
وقتی که میخندی
چشمات میخنده
چشمات برایِ من
از جنس لبخنده
معماریِ چشمات
یه سازه ی زیباس
روشن تر از خورشید
آبی تر از دریاس
الحق و والانصاف
زیبایِ دنیایی
باور کن این مَردو
زیبایِ رویایی
چشمای تو شیره
چشمای تو شاهه
چشمای تو عمره
قرصِ شبِ ماهه
من باور عشقو
مدیون چشماتم
تو عاشقم کردی
ممنون چشماتم
|
|
نقدها و نظرات
|
مهرتان جاوید | |
|
سپاس و صد سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود