جمعه ۲ آذر
چشم های منتظر شعری از سیده زهرا موسوی
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ۲۳:۳۹ شماره ثبت ۶۴۵۳
بازدید : ۱۶۱۴ | نظرات : ۲۸
|
دفاتر شعر سیده زهرا موسوی
آخرین اشعار ناب سیده زهرا موسوی
|
دوباره جمعه شب و قطره های بارانی
و چشم های نشسته به راه مهمانی
به کوچه های خیالم سری بزن آقا
برای وصله ی این زخم های پنهانی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قلمتان مانا و احساستان جوشان