يکشنبه ۴ آذر
بیاادامه راسکوت کنیم شعری از روح الله اسدی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ۰۱:۲۴ شماره ثبت ۶۴۵۱۳
بازدید : ۳۳۹ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب روح الله اسدی
|
سینه میسوزد باز
در دل شب
چه بی پروا
مرا ازرده می سازند
خاطرات
در لابه لای روزگار
درغبار فراموشی
امواج سهمگین دل تنگی
برعمق جان ما می کوبد
درد دارد این ضربات مهلک
آن سان که خواب را
ازچشمان ما می رباید
خاطره شد
خواب شب
برای ما
امید واهی می دهندمارا
پراز تهی شدیم
بس است دیگر
بیاادامه را سکوت کنیم
#روح_الله_اسدی
|
نقدها و نظرات
|
سلام ودرودجانا مهرتان راسپاس ارادت ها | |
|
سلام ودرودمهربانو سپاسمندمهرشماییم | |
|
سلام ودرودبرشما بزرگمهر سپاسمندمحبت شماهستم ارادت ها | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و بجا بود