چنین روز..
چنین روز نیکو خدا آفرید
گل ازبوستان نبوّت بچید
محمد(ص) بُوَد خاتم دیگران
خطی بر رسولان دیگر کشید
صفاتی که پیغمبران داشتند
خدا در محمد(ص) تمامی بدید
فرستاد جبریل سویش همی
محمد(ص) صدائی به حررا شنید
زاخلاص نام خدایت بخوان
تورا یک رسولی چنان برگزید
زنورت به دلها صفائی بده
به دلها نباشد بغیر از پلید
بکن باز؛ در ؛ ازبهشت برین
خدا داده دستت هزاران کلید
هر آنکس بگوید خدا واحد است
شود رستگار و بهشتش امید
روان شد ز حررا که منزل رود
به گوشش هزاران سلامی رسید
توئی بهترین بنده ای از خدا
رسالت تورا همچنان است مزید
بشیری نذیری به این مردمان
زتو معجزاتی بیاید پدید
به امرت قمر میشود هم دوتا
خدا امتت را کند رو سفید
بلند نام خواهی شوی در جهان
هزاران درودت بگویند عدید
به دل هست(گمنام) را آرزو
قبولش کنی هم دهیدش نوید
شنبه بیست پنجم فروردین نود هفت
مصادف بابعثت رسول اکرم بداهه سروده
شد استدعای اظهار نظر وراهنمائی دارم