۱
سلام آقای خوب ِ مهربانم!
چقدر از درد ِ هجرانت بخوانم؟
به غیر از دوری ات، دیگر ملالی،
ندارد خاطر ِ احساس ِ جانم...
۲
دوباره جمعه شد؛ ای مهربانم!
غمی سنگین، به دل دارد نهانم؛
مدام احساس ِ غمگین را دهم تاب؛
مدام از فرط ِ هجرت، ناتوانم...
۳
رسید آدینه و، چشم انتظارم!
به غیر از، حسّ غم، دردی ندارم!
برای مرهم ِ غم های هجران،
بشو، ای منجی حق، سایه سارم!
اللهم عجل لولیک الفرج!