جمعه ۲ آذر
جدایی شعری از رامین محمدیار
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ۱۱:۴۷ شماره ثبت ۶۴۳۷۹
بازدید : ۵۸۵ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب رامین محمدیار
|
💘💘💘💘
هجران
💘💘💘💘
رفته ای امّـــــا هنوزم علّــــــــتش معلوم نیست
رمزو،رازِ این جدایی ها به دل مفهــــــــوم نیست
💘💘💘💘
رســــــــــــــمِ عشقی را نَهادی آخرش ظلم وجـفا
اینچنین عاشق شدن دراین زمان مرسوم نیست
💘💘💘💘
شاه دلـــــهـــا گشته ای،من هم گـــدایِ،کوچه ها
آه بین عاشقــــانت،مثـــــل من مظلـــــوم نیست
💘💘💘💘
تشنه ی عشـــــق تو هستم میکِشم از دل غریـــو
بیـــــوفا آخر جـــــواب تشنـــگان باتـــــوم نیست
💘💘💘💘
من خــــطا کارم،بشرهم ممــــکنُ الـــسَّهوُ،خــــطا
جزخُدادراین جهان کس بی خطا معصوم نیست
💘💘💘💘
انتـــظارت میکشم هــــرروزُ،هــرشب غــــم زده
هیچـــــکس مثل دلـــم از مهر تو محروم نیست
💘💘💘💘
هرچه گفتی پایبــــــندم،حکمِ برجامم به جاست
عهــــــدوپیمانی که بستم برکسی مکتوم نیست
💘💘💘💘
مــینویسم از فــــــراقت سخت مــــیلرزد قــــلم
واژه هــایم زین سَبب آراسته،منـــــــظوم نیست
💘💘💘💘
رامین
۹۶/۱۰/۱۹
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام وسپاس از لطفتان استاد،عزیز | |
|
سپاس گزارم از لطفتان سوگند گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا قلم زدید