يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر آرش غفاری درویش(منتظر)
آخرین اشعار ناب آرش غفاری درویش(منتظر)
|
- مستانه
- بیاور باده را جانان، که می نوشم در این بطلان
- همه نیکی خطا بینم، جهان از نو کنم ویران
- ز خون عاشقان سازم، بنای شهر می نوشان
- به زیر آرم همه هستی، برم این ناله در قرآن
- نخواهم گفت چونین مانید، همه عهد و چونین پیمان
- بنوشید و بیاشامید، نَمانَد ملک نَماند ایوان
- به زیر چرخ این گردون، سرم گیج و تنم حیران
- کمر بستم به ویرانی، کنم این ورطه را ویران
- همه مستان عالم را، به رقص آرم در این باران
- چونین است عالم مستی، به پا خیزید همه یاران
- جهان در جاودانی سر، نخواهد کرد چونین جانان
- که ننگ است زندگی کردن، برای این چونین پایان
- آرش غفاری درویش 18 فروردین 97
"This is a drunken world"
- A drunken world is a world where you will see all the ugliness.
- Certainly a person steps in the dark and does not approach a destination other than darkness.
- It's best to customize your world with drunkenness and frenzy.
- This is a drunken world
.جهان مستی جهانی است که در آن همه زشتی ها را زیبا خواهی دید
.قطعا انسان در بیراهه قدم برمیدارد و به مقصدی جز تاریکی نزدیک نمیشود
.بهتر این است که با مستی و دیوانگی جهان خود را بسازد
"این است جهان مستی"
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.