جمعه ۲۵ آبان
اشک شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۱ ۱۳:۲۱ شماره ثبت ۶۴۲۷
بازدید : ۸۴۸ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
خزون عشق خبر داد
برگ ها روی زمینه
غصه تو چشم عاشق
میگرده و کمینه
پنجره ها ی محزون
قاب های دلشکسته
تو فصل زرد عاشق
حجم سکوت نشسته
حالا که با تو بودن
برام آسون نمیشه
میخوام برم نبینی
اشک هامو پشت شیشه
پرستوی شعر من
از لونه اش پریده
باد خزون می خونه
فصل سفر رسیده
جاده ی زرد سفر
اشک های گرم و آویز
نم نم اشک های من
می ریزه روی جالیز
حالا که با تو بودن
برام آسون نمیشه
میخوام برم نبینی
اشک هامو پشت شیشه
حالا که بغض بارون
می باره لحظه لحظه
تصویر با تو بودن
گم میشه صحنه صحنه
ای عشق آخر من
این آخرین کلامه
یه جرعه از زندگی
بی تو برام حرامه
حالا که با تو بودن
برام آسون نمیشه
میخوام برم نبینی
اشک هامو پشت شیشه
|