دوشنبه ۲۸ آبان
|
آخرین اشعار ناب محمد حسن ایوبی
|
سلام پدرم
با این که برای من
بخاطر من
خداحافظی کردی
از آرزوهایت
جسمت
روحت
خودت
سلام پدرم
عطری که برایت خریده ام
به اندازه ی رنج مقدست خوشبو نیست
ببخشید!
تمام ایام روز توست
سال ها و ماه ها و روز ها و ساعت ها و دقیقه ها و لحظه ها...
بر تو مبارک!
#محمدحسن_ایوبی
#روزپدرمبارک
|
نقدها و نظرات
|
سلام بانو عجم عزیز و بزرگمهر ممنونم از حضور دوباره ی شما ولادت مولا علی(روزپدر)بر شما مبارک | |
|
درود برجناب رفیعی گرانقدر خوشحالم از حضور دوباره تان ولادت مولا علی(روز پدر)بر جناب عالی مبارک | |
|
سلام جناب دژاگه گرانقدر به لطف میخوانید همواره سایه پدر همواره بر سرتان زنده باشید به مهر | |
|
درودتان شاعر گرانقدر سپاس از حضورتان ولادت مولاعلی و روزپدر مبارک | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیبا وبااحساس بود
ولادت حضرت علی علیه السلام وروزمرد برشما مبارک باد