يکشنبه ۴ آذر
ترانه...دارم از تو مینویسم...به درخواست دوستان چندی ترانه شعری از منوچهر منوچهری (بیدل)
از دفتر فقط بخاطر تو نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۱ ۱۰:۱۷ شماره ثبت ۶۴۰۹
بازدید : ۶۴۵ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر منوچهر منوچهری (بیدل)
آخرین اشعار ناب منوچهر منوچهری (بیدل)
|
دارم از تو مي نويسم،
دارم از تو مینویسم
دارم از تو مي نويسم
که چه بی وفا شدی
دارم از تو مي نويسم
که ازم جدا شدی
دارم از شعري
که خواستی می نویسم
دارم از شوقي
که داشتی مینویسم
دارم از گرمي
دستاد می نویسم
دارم از شفاي
لبهات می نویسم
دارم از تو مي نويسم،
دارم از تو می نویسم
دارم از گلي
که دادی می نو یسم
دارم از د لی
که دادی می نوسم
دارم از درياي
چشمات می نویسم
دارم از شادي
شبهات می نویسم
دارم از كاري
که کردی می نویسم
دارم از راهي
که رفتی می نویسم
دارم از تو مي نويسم
که چه بیوفا شدی
دارم از تو مي نويسم
كه ازم جدا شدي
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.