يکشنبه ۴ آذر
قداست عشق شعری از روح الله اسدی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۷ ۰۲:۴۶ شماره ثبت ۶۳۹۳۰
بازدید : ۴۶۷ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب روح الله اسدی
|
قسم به چشم های تر
وشب های بی قراری
سوگند به
آه سوزان واشک روان
وبه دل لحظه ای که می شکند
قداست عشق را
با هوس های زودگذر شکستیم
ماراچه شده؟
چگونه در لا به لای روزگار
درکشور بی معرفتی ها ساکن شدیم
ودرشهربی رحمی ها استقراریافته ایم
ودر خیابان سنگدلی ها خانه گزیدیم
ودر کوچه بی مهری ها اسیرگشته ایم
ای کاش برمی گشتیم
|
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما تبریک وشادباش باآرزوی بهترین ها برای شماوخانواده محترمتان | |
|
درود برشما بانوی مهروخوبی ها تبریک وشادباش باآرزوی بهترین ها درسال جدیدبرای شماخوانواده محترمتان ارادت ها🌹🌹🌹 | |
|
سلام وعرض ادب وارادت تبریک وشادباش باآرزوی بهترین ها برای شماوخانواده محترم درسال جدید ارادت ها🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سال نو مبارک