جمعه ۲ آذر
درد،دل از تو وَ من شانه شدن را بلدم شعری از رامین محمدیار
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ۱۵:۵۵ شماره ثبت ۶۳۸۲۵
بازدید : ۸۳۴ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب رامین محمدیار
|
دردِ دل،از تو وَمن شانه شدن را بلدم
روی گیسویِ تو افشانه شدن را بلدم
مثل بارانَم و عشق تو زَمــینم بــکشد
مـیل تـو دارَم و سـامانه شدن را بلدم
آســـــمان نم نَمِ بــارانُ هــــوای دونفر
خیره بر چشم تو دیوانه شدن را بلدم
خـوابِ ابـریشَم و تـــاری بِتَنی دورِ تَنَم
پیـــله بــگشای که پروانه شدن را بلدم
یک نگاهِ تو هـــمان،آتَش و آوار هــــمان
چون پلاسکو تَل و ویرانه شدن را بلدم
تو وفــا مــیطَـلَبی،من که وفـــادار توام
در تَبِ عشــق تو دردانه شــــدن را بلدم
با الـفبــــای لَــبـانت بِـدَهی درس به من
تیـــچرم باش،که فـــرزانه شدن را بلدم
۹۶/۱۲/۲۶
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.