يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
آخرین اشعار ناب مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
|
متن پیراهن من
از خیالِ بارشِ آغوشت
گل داده...
تار موهای بلند شعرم
به سرانگشت نوازنده ی تو
مشتاق است...
مهناز نصیرپور
2-
تویی آن یادِ همواره
که در شهرم
میان های و هوی سرب و آهن
همچنان جاریست
نمی دانی که بی تو
سهم چشمانم
همین اندوه تکراری ست
مهناز نصیرپور
|
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد بزرگوار سپاس از نگاه پرمهرتان | |
|
سلام شعربانوی عزیزم می تونم ویرایشش کنم ممنونم از نظر سازنده تون | |
|
لیلای عزیزم ممنونم که به نوشته هام سر می زنی | |
|
درود استاد بزرگوار قدم رنجه فرمودید سپاسگزارم | |
|
درود بر شما و سپاس از حضور سبزتون | |
|
بانو ارجمندی عزیزم ممنونم که خواندید | |
|
درود استاد بزرگوار بداهه تان عالی بود سپاس از حضور سبزتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودمه نازجانم
بسیارزیبابود
قربون دل عاشقت برممم