جمعه ۲ آذر
جدول ضرب شعری از الیاس محمودی نیا
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ۲۳:۴۰ شماره ثبت ۶۳۴۹۳
بازدید : ۵۵۵ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر الیاس محمودی نیا
آخرین اشعار ناب الیاس محمودی نیا
|
یه جدول ضربه تو مغزم همش تکرارِ اعداده
تو تقویمی که میلادم همین پنجشنبه افتاده
رژه میرن جلو چشمام غمِ دیروز و امروزم
تو آتیشِ زمان هر روز با هر ثانیه میسوزم
نفسهام مثلِ شلیکِ گلوله داغ و دلگیره
سکوتِ ساکتِ سُربی که تو تاریکی میشینه
گمونم با تو این راهو خیالی همسفر بودم
تو از من دور و من بی تو همیشه بی خبر بودم
تو خاکِ خشکِ بی حاصل فقط تکرارِ ویرانی
منم من خوابِ بارونی همیشه خیس و تر بودم
تو آزاد و دل آزاری منم زندونیه دلشاد
هوای شرجیِ سردِ پس از بارونِ دست باد
بگو با من کجایی تو که گم تو هر غزل مرگم
بهار ساکتِ سرشار غزل بارونِ بی برگم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است