جمعه ۲ آذر
با تو بودن زیباست شعری از رامین محمدیار
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ۱۴:۰۸ شماره ثبت ۶۳۴۲۶
بازدید : ۳۸۴ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب رامین محمدیار
|
بی تو هرسلولِ،جانم کردبرمن اعتصاب
باتــــو امّا گـــردشی داردروان،با آب وتاب
بی تو ضَربِ دو به دو هرگز نمیدانم یقین
با تو انتــگرال گر پرسند،من حاضر جواب
بی تو مسجد گر بسازم میکنم حسِّ گناه
باتو در میخانه هم باشم ندارد جز ثواب
بی تو میخانم نمازُشک کنم کعبه کجاست
با تو میخوانم نمازی روی ماهت قبله یاب
بی تونت ها"دو"رِ"می"فا"سُل، نداردانسجام
باتو بی نت ها نوازم هر زمان چنگ ورَباب
رامین
۹۶/۷/۲۳
|
نقدها و نظرات
|
سپاس استاد،امید،عزیز متشکرم از حسن نظرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی زیبا بود