سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      شیدایی

      شعری از

      کاظم عفتیان چهل کمان

      از دفتر دلداده نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ۰۵:۰۲ شماره ثبت ۶۳۳۵۶
        بازدید : ۳۸۴   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر کاظم عفتیان چهل کمان
      آخرین اشعار ناب کاظم عفتیان چهل کمان

      ★شــیـــدایــــی★
      خوشا آن روز که از عشق ِ تو  دیوانه شَوم
      درپئ عشق توآزاد ازاین منزلِ ویرانه شوم
      سر نَهَم بر درِکویت که شَوم مست وخراب
      بی  خیالِ هر چه جامُ و میُ و پیمانه شَوم
      خـمِ اَبـروئ تـو دیـدم بـه دلـم لـرزه فـکـنـد
      خـوشا آن روز کـه از روئ تـو مستانه شَوم
      گـــشــتـه اَم شــیـدائ آن چـشـمِ خــمــارت
      خـُرّم آن روز کـه در کوی تـو افـسانـه شَوم
      خـــواب زِ چــشــمـانـم ربــودی یـک نـگــاه
      شمـعِ شبهـایم شــوی دورِ تـو پـروانه شَوم
      روز و شـــب اشــک می چِــکد از گـونـه ام
      تو بـیا وِردِ زبانِ این محـفل و کاشانه شَوم
       #شاعر_کاظم_عفتیان
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ۲۲:۰۰
      خندانک خندانک
      میرعبدالله بدر
      چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ۰۸:۴۷
      خوشا آن روز که از عشق ِ تو دیوانه شَوم
      درپئ عشق توآزاد ازاین منزلِ ویرانه شوم

      درود ها بر شما

      بسیار زیبا و شیوا

      خندانک خندانک خندانک
      صحبت  پارکی ( صُبی )
      چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۸:۵۶

      شاعر گرانمهر
      جناب کاظم عفتیان
      با سپاس از آفرینش این اثر زیبا
      متشکرم
      سلام
      نیره ناصری نسب
      چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۹:۱۰
      درود بر شما بزرگوار
      بسیار زیبا
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
      چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ۲۰:۴۳
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0