سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    خدایا

    شعری از

    کاظم عفتیان چهل کمان

    از دفتر دلداده نوع شعر آزاد

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ۱۳:۵۳ شماره ثبت ۱۱۵۴۸۴
      بازدید : ۹۴   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر کاظم عفتیان چهل کمان
    آخرین اشعار ناب کاظم عفتیان چهل کمان

    خدایا امشبم باز هم گذشت با نا امیدی
    چکیده اشک چشمانم،ولی انگارندیدی!
    این که گویم کفرمپندار،درد دارم
    به تن درد و غمِ نان و طعمِ دوری چشیدی؟
    خدایا من نه مستم،نه بی دین و خرابم
    فقط آیا به بن بست تا به الانم رسیدی؟
    بقرآنت قسم تنها تورا من میپرستم
    به دنیا این چنین خواری وذلت توکشیدی؟
    شده شرمنده بَچت بشی خوابت نگیره
    ولی نه تا به حال اصلا تواز خوابت پریدی؟
    مثالِ کودکی بی سرپناه درسطلِ آشغال
    ز سرما یا گرسنه، به خود از درد پیچیدی؟
    شده هرشب بخوابی بایه مشت قرصای خواب آور
    شده کاری زدستت برنیاد؟سربه دیوارهم کوبیدی؟
    ولی بازهم بگوییم،این که گفتم کفرمپندار درد دارم
    سخن هایی که گفتم صد هزار بار هم شنیدی
    شاعر:کاظم عفتیان
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    شاهزاده خانوم
    سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ۰۹:۲۳
    درودتان خندانک
    دغدغه‌مند بود..خندانک
    موفق باشید قربان.. خندانک خندانک خندانک
    عباسعلی استکی(چشمه)
    سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ۱۷:۲۴
    درود بزرگوار
    مناجاتی بسیار زیبا و رندانه بود
    مبین مشکلات جامعه خندانک
    آرزو عباسی ( پاییزه)
    سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ۱۴:۰۰
    درود بر شما خندانک
    فریال امینا
    سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ۱۵:۰۵
    درود برشما🌱🙏🏻
    هواجان جاویدان
    سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ۲۱:۳۸
    درود دوست گرامی
    شاد و پیروز باشید.
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0