يکشنبه ۴ آذر
لالایی آسمون شعری از سمیه حسام
از دفتر واژه های بی بلوغ نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ۲۱:۱۴ شماره ثبت ۶۳۲۰۱
بازدید : ۵۱۲ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب سمیه حسام
|
یک شب تموم ماهو دزدیدی
از سقف این رویای بی خونه
تو رفتیو این آسمون هر شب
لالایی شو با گریه می خونه
با پچ پچ هر ثانیه اینجا
انگار خواب تازه می بینم
من ردپای مرگو می شناسم
آغوششو اندازه می بینم
نزدیکتر از حس مردن بود
چیزی شبیه لحظه ای از بعد
چیزی شبیه وحشتی مزمن
چیزی شبیه ترس قبل از رعد
سرگیجه های بعد دلتنگی
تاریکیو عمق سقوط ماه
با رفتنت انگار جامونده
سوزی درون سوز بهمن ماه
.
#سمیه_حسام
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام خیلی ممنونم از لطفتون هنوز تا ارائه کارهام به مارکت راه درازی پیش رو دارم 🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.