شنبه ۳ آذر
گمشده(زلزله کرمانشاه) شعری از مژگان بختیاری (پرتو)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ۱۳:۳۰ شماره ثبت ۶۲۹۶۲
بازدید : ۵۱۴ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر مژگان بختیاری (پرتو)
آخرین اشعار ناب مژگان بختیاری (پرتو)
|
گمت کردم...
زیر سقف این آسمان تاریک!
زیر آوارهای زمخت شبانه...
در مخروبه های فرو ریخته از غم و بی کسی ...
در لابه لای دیوارهای بی نشان!
بر طاق ریخته شده ی جان سوز...
تمام شهر را به جستجویت می گردم
بی امان
بی وقفه
با پاهای مفلوج
قلبی منجمد
چشمانی آکنده از اشک
محتاج تسکینم
محتاج آغوشت
تجویز کن نگاهت را بر حوالی تب گرفته ام...
که آبستن دردم...
و چشم به راه تو...
پیدا شو و نجاتم بده از کابوس نبودنت !!
مژگان بختیاری (پرتو)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود