دوشنبه ۵ آذر
کاشکی شعری از سامان ایرانی
از دفتر درد نامه نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ۱۹:۳۲ شماره ثبت ۶۲۷۶۲
بازدید : ۵۲۲ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب سامان ایرانی
|
بارون نم نم می باره روی سرم
خیسه از اشکه چشمای ترم
کاشکی منم مثل پرنده ها بودم
می تونستم تا آسمونا بپرم
میگن عشق من پیش خداست
دستاش از این دنیا جداست
اما حس میکنم هنوزم کنارمه
دلیل این آرامشی که دارمه
هنوزم اسمش روی لبهای منه
هنوزم ماه توی شبهای منه
کاشکی نمی رفت ای داد من
تا ابد اون نمی ره از یاد من
#سامان_ایرانی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما جناب استکی گرامی متشکرم از نگاه پرمهرتان | |
|
درود بر شما جناب پارکی گرامی لطف بسیار دارید و زیبانگر هستید از نگاه زیبا و پرمهرتان سپاسگذارم موفق باشید | |
|
بر شما نیز درود بانو پاینده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.