يکشنبه ۴ آذر
...خوب است شعری از جواد کریمی
از دفتر بداهه نوشت های من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ۰۲:۵۳ شماره ثبت ۶۲۶۱۵
بازدید : ۴۶۷ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب جواد کریمی
|
دست در دست من و گوش به فرمان خوب است
میزبانم بشوی،... بر مَنِ مهمان خوب است
بوسه ای پیشکشم کن تو از آن لبهایت
اخم کردی به من امّا لب خندان خوب است
می زنی شانه به آن زلف سیاه افشانت
گاهی امّا به نظر موی پریشان خوب است
چشمهایت به مکرّر زده آتش بر دل
می زند شور به دل چشمه ی فتان خوب است
یاوه گویی و نه لاف است کم از اوصافت
بنویسم دو سه خط شعر، نه دیوان خوب است
#جواد_کریمی
|
نقدها و نظرات
|
درودها خدمت بانو گرامی سرکار خانم ارجمندی سپاسگزارم | |
|
درود بر شما جناب دادگر ای قلم سلب نمودی،... به تصرّف، دستم واژه گانم، تو به آهنگ، برقصان خوب است سپاس از حضورتون | |
|
درود بر شما فریبا بانوی گرامی مزاحی بیش نبود برقرار باشید⚘🌹⚘🌹⚘ | |
|
درود بر شما جناب بنی اسدی خوش آمدید سپاسگزارم، برقرار باشید⚘🌹⚘🌹⚘ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
زیبابود