جمعه ۲ آذر
😅قصه ها عوض شدن😅(طنز) شعری از علیرضا دادگر
از دفتر مجسمه عشق نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ۲۰:۴۰ شماره ثبت ۶۲۵۲۰
بازدید : ۶۸۰ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب علیرضا دادگر
|
قصه های کودکی
چه آب و تابی داشتن
اما حالا پاشونو
تو عصر ما گذاشتن
اکستیشن و رنگ و مش
》هنری زادور《زد بهش
حسنو میگم مو داره
شده مدل و ستاره
حنا توی مزرعه
حالا معلم شده
میزانپیلی،
مانیکور
درس میده و زده تور
کبری گرفته تصمیم
با یک ساک و یه زنبیل
پرواز داره به دانمارک
برای ادامه تحصیل
عه اونجارو نگا کن
نظامی و یه دختر
که فکر کنم لیلی یه
باهم شدن دو همسر
نظامی اینقدر از لیلی تعریف کرد،خودش عاشقش شد گرفتش😕
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد عزیز ممنون از توجهتون🙄🌷🌷🌷 | |
|
سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
متفاوت و زیباست