پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
حک شد حسین
تقدیم به همۂ پدران و مادران
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
جهت مجالس ختم و ترحیم
جهت اول روضه ها
...............................
بر روی دلم عشق تو را حک کردم
با مهر تو از کودکی ام سر کردم
چون مادر من عشق تو را بر من داد
عمریست که بر نوکریت فخر کردم
تا نام تو شد بر لب من بابا گفت
صد شکر تو را خادم حیدر کردم
از شیر حلال مادرم بود که من
پیراهن ماتم تو را تن کردم
با لقمۂ پاک پدرم عشق تو را
در سینۂ خود تا به ابد جا کردم
بر روی دلم نام علی و زهرا
با گریه درون روضه ها حک کردم
هر گوشه کناری که غمی حائل شد
من بر غم عظمای شما سر کردم
ای تشنه لب کرب و بلا با لب خشک
افطار ی خود به نام تو وا کردم
هر جرعه ای از آ ب روان نوشیدن
با نام حسین لب از عطش وا کردم
بر لوح دلم حک شده با خط درشت
نوکر شدم و مهر تو در دل کردم
من ذاکر و شاعر شدم و مست حسین
ساقی شدم و جان به فدایت کردم
..................................................
شاعر و مداح اهل بیت ذاکر الحسین رسول چهارمحالی(ساقی)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.