سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
استادم در بخش ارسال شعر دوبخش داریم به صورت کادر ی کوچک و کادری بزرگتر نمایان است در کادر کوچک یک یا دوبیت بیشتر قرار نمی دهید و در کادر بزرگتر کل شعرتانرا قرار می دهید.. وقتی شعرتانرا کپی گرفتید و می خواهید انرا در پنجره بزرگتر یا کادر بزرگتر قرار دهید کلیک راست می کنید پنجره کوچکتری باز می شود و می توانید شعرتانرا کامل در ان قرار بدهید بعد دکمه ارسال یا چسباندن را می زنید که شعرتان در کادر بزرگتر قرار بگیرید و باقیش دیگر معلوم است خدمتتان...
اشاره!
هنگامی که شعرتانرا از جایی کپی می گیرد دقت کنید همراه کپی اضافات زیادی کپی نگردد ! یعنی اینکه تنها و تنها شعرتان را کپی بگیرید و موارد دیگر همراهش نباشد!!!
در ضمن شعر فعلی را از نت پیدا کردم و خود اضافه نمودم