چهارشنبه ۱۶ آبان
تیر خلاص شعری از سمیر آبشار (هیمه)
از دفتر غمگوشه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ۱۴:۴۱ شماره ثبت ۶۲۰۵۲
بازدید : ۶۶۵ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر سمیر آبشار (هیمه)
آخرین اشعار ناب سمیر آبشار (هیمه)
|
ای اشک ها ،از ابر دیدگان من پیاده نمیشوید؟
چون سیل بهاری،به گونه ام جاری نمیشوید؟
آنانکه سنگدلانه توانند بی وفایی روا کنند...
همچو غم میهمان هر شب و روزم نمیشوید.؟
آخر فراوان گشته درد این دشنه و کینه هااا
چرا منت گذاشته ضارب تیر خلاصم نمیشوید.
شب گشته اید و بر تیرگی خود فضون کنید
لااقل یک لحظه سوسوی چراغی نمیشوید؟؟
تا بوده درد بوده هدیه بر عاشقان این دیار
گرچه میدانم متوجه حرفهایم نمی شوید
من ادعای دانش و فضل،هرگز نمیکنم
جز ادعای خدایی مدعیه دیگر نمیشوید
از:سمیر آبشار
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بزرگوار. دقیقا درست متذکر شدید. خودم هم با لطف شما متوجه شدم... البته نوشته های من چون فالبداعه به فکرم خطور میکند بدون بازنگری دوباره آنرا به اشتراک گذاشتم.. بسیار ممنونم از روشنگری شما...باید میشد فزون. سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.