پنجشنبه ۲۴ آبان
|
دفاتر شعر فریباایازی روزبهانی
آخرین اشعار ناب فریباایازی روزبهانی
|
هرکس به خودش وعده ی دیدار تو داده است؛
یوسف به چه قیمت به خریدار تو داده است؟
عارف به تمنای وصالت شده بیمار
آن کس که بهایی شده ، بازار تو داده است
مغرور ،ولی دست به دامان ثریاست؛
چون دار مکافات به دلدار تو داده است
چون دل به ، تقابل شدن ازعشق وخرد ماند
مجنون- خرد امر به آزار تو داده است
رودابه که بر بام تمنا شده ، رسوا
چون سام، خرد را سر مردار تو داده است.
با عشق زمینی نتوان سالک دین شد
این بار امانات به کردار تو داده است
داروی " اناالحق به مرادت برساند!
عرفان شفابخش به بیمار تو داده است.
ما "قوم به حج رفته "ی این خاک نباشیم
الطاف رحیمانه به اصرار تو داده است
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
زیبا بود