جمعه ۲ آذر
زخم شعری از مصطفی تخلص همره
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ۲۰:۴۳ شماره ثبت ۶۱۹۸۷
بازدید : ۷۰۹ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر مصطفی تخلص همره
آخرین اشعار ناب مصطفی تخلص همره
|
کوچه سرداست
هوا غمگین است
هیچ مرغی به هوا پرنکشید
هیچ سروی به زمین باز نماند
مرغکی بی چاره میزند خود را
به بیراهه ی پرواز خیال
می کند پرواز با این همه شوق
در نگاهش شعله ی خشم و غضب
در سرش شور جوانی
در دلش همت بیچارگی است
مر غکی دیگر با دو پر میزندش
و سراسیمه به او می گوید
مکن این هرگز را
گویی اوبیدار است
لیک عقابی زیرک
میزند خنده
به مرغ های پر از زخم پراکنده
مربوط به وضعیت اخیر کشور و طیف های مختلف ایجاد شده در کشور
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام البته حتما توصیف یک چنین وضعیتی کمتر از رفتن به خیابان و شعار دادن نیست هر کس کاری انجام می دهد شعار ما اگاه سازی است | |
|
منم همین را گفتم منتها کمی به صورت شعر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.