جمعه ۲ آذر
دختر چوپان شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر سروناز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ۱۸:۵۶ شماره ثبت ۶۱۹۸۶
بازدید : ۱۳۵۶ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
صبــــر کــن ای دختــر چوپــان بیـا دلبـرم
گیســــو بلنـــدی و زرافشـــان بیــا دلبــرم
.
جنگل و صحـرا همه جا در پِیَت ، رفته ام
غـرق شـــدی در گـل و بستـان بیـا دلبــرم
.
پرسه زنان شاد و خرامان تویی نغمه خوان
بـلبـــل خوشـــرنگ گلستــــان بیــــا دلبـــرم
.
خنــده کنـــان مـــژده بیـــاور بــــرای دلـــم
درد و غمـــم از تــــو گریــزان بیـــــا دلبــرم
.
«مهر» شــد از عشقِ تو عاصی و مجنونِ یار
تـــا نـــزدم ســــر به بیـابــــان بیـــــا دلبــرم
.
علیرضا آرین مهر
.
وزن شعر : مفتعلن مفتعلن فاعلن فاعلن
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بر شما سپاسگزارم | |
|
سلام بر گرانمایه استاد عزیز سپاسگزارم | |
|
سلام و درود بر استاد زیبا نویس سپاسگزارم | |
|
سلام و درود بر استاد توانا سپاسگزارم | |
|
سلام بر استاد مهربانی ها متشکرم شاعر گرانقدر | |
|
سلام و درود دوست مهربانم سپاس از حضور پرمهرت | |
|
درود بر شما استاد گرامی سپاسگزارم | |
|
سلام و درود استاد گرانقدرم سپاسگزارم | |
|
سلام بر استاد عزیزم سپاس از لطف و توجهتان | |
|
سلام و درود بر استاد هم دیار متشکرم مهربان جان | |
|
سلام و درود استاد گرامی سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.