سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      قامت لرزان نجابت

      شعری از

      مستانه دادگر (ماهور)

      از دفتر شعر زیتون نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ ۱۹:۰۱ شماره ثبت ۶۱۹۴۰
        بازدید : ۳۹۹   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مستانه دادگر (ماهور)

      مرگم را
      در سرزمین تو میخواهم
      بی آنکه نامت را بدانم
      یا زبانت را خوانده باشم
      یا بر شنزار خفته ات
      نماز بیداری را
       
      در خلوت عمیق و آرام تو
      بی آنکه چراغ دستهایت
      در بستر ظلمت من
      روشن شود
       
      مرگم را
      با دو‌چشم درشت
      در صورت عروسکهای دست ساز تو
      می خواهم
      بی آنکه نوازش دستهایت
      آهسته آهسته
      رویا بافته باشد در گیسوانش
       
      در سپیده ی گلوی تو
      آنجا که 
      واژه های باران را
      بر دار نخواهم یافت
       
      مرگم را 
      در سکوت بوسه های خشکیده
      بر قامت لرزان نجابتمان
       
       
      مرگم را با تو میخواهم 
      ای مهربان!
       
      #مستانه _دادگر( ماهور)
       
      یازدهم دیماه نود و شش
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ۲۲:۳۶
      درود بانو
      غمگین و زیبا ست خندانک
      بهاءالدین داودپور تخلص بامداد
      شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ۱۰:۴۵
      درودبرشما زیبا بودامیدوارم که چرخ روزگار بروفق مرادتان باشد خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      حمیدنوری(احمد)
      شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ۱۱:۲۹
      درودبانوی گرامی
      اثر زیبایی خلق کردید
      احسنت بر شما از خلق این اثر
      سر فراز باشیدبزرگوار
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      مریم باغ شیرین(فاطمه)
      شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ۱۴:۱۳
      🌷🌷🌷
      محمد حسن ایوبی
      يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ۰۰:۰۰
      درودتان
      بسیار عالی خندانک خندانک
      روح اله سرداری
      يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ۲۱:۲۶
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      هنری داودیان
      پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ ۱۲:۵۰
      خندانک زیبا
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0