شنبه ۳ آذر
برایِ تو شعری از آگرین یوسفی
از دفتر بِرکه و مآه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ ۰۵:۰۸ شماره ثبت ۶۱۸۵۰
بازدید : ۴۹۴ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب آگرین یوسفی
|
دلم تَنگ است...
نَه برایِ تو
برایِ
روزهایی که
دوستت داشتم!
#آگرین_یوسفی ♀️
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کوتاه و زیباست