شنبه ۳ آذر
پیله شعری از آگرین یوسفی
از دفتر بِرکه و مآه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۴۶ شماره ثبت ۶۱۴۵۸
بازدید : ۴۰۶ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب آگرین یوسفی
|
آزادم کردی
از پیله یِ تنهایی
رفتی!
چگونه پرواز کنم؟!
#آگرین_یوسفی ♀
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام بانوی عزیزم
زیبا قلم زدید