جمعه ۲ آذر
خیال شعری از سارا چگنی زاد
از دفتر فصل های گرم نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ۰۸:۱۷ شماره ثبت ۶۱۴
بازدید : ۱۳۵۸ | نظرات : ۴۷
|
آخرین اشعار ناب سارا چگنی زاد
|
فاصله ای بدون محتوا!
تمام درک ام را دویده است.
غرق در بوسه بازی باد و برگ ها
تا انزوای خود
کوچ می کنم.
فانوسی آویخته ام بر فراز تاریکی
که به مناظره ی آفتاب می رود
در پیچش فریاد رمیده ی شب
دقیقه ها رو به انهدام
می خزند
و در آن هنگامه،
تمام هستی ام
در بطن یک خیال
خلاصه می شود.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار
عاااااا ااالی
و زیبااااا💫💫💫💫💫💫💫💫💫
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
💫💫♥️♥️♥️💫💫💫♥️♥️♥️💫💫
💫♥️♥️♥️♥️♥️💫♥️♥️♥️♥️♥️💫
💫♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️💫
💫♥️♥️ 💔 💔 💔💔💔♥️♥️♥️💫
💫💫♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️💫💫
💫💫💫♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️💫💫💫
💫💫💫💫♥️♥️♥️♥️♥️💫💫💫💫
💫💫💫💫💫♥️♥️♥️💫💫💫💫💫
💫💫💫💫💫💫♥️💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫