جمعه ۲ آذر
به گمانم شعری از بهاره مصفا
از دفتر هنوز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ۰۱:۳۴ شماره ثبت ۶۱۳۲۰
بازدید : ۳۲۸ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب بهاره مصفا
|
به گمانم...
تو، خود پاییزی
از بس
سرد و گرم
میشوی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بانوی عزیزم
کوتاه وزیباست