يکشنبه ۴ آذر
ژورک شعری از حسن گائینی (رزاس)
از دفتر گلابتون نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ۰۱:۵۲ شماره ثبت ۶۱۲۴۲
بازدید : ۵۲۰ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر حسن گائینی (رزاس)
آخرین اشعار ناب حسن گائینی (رزاس)
|
تقصیر کسی نبود...
در نیشخند ماه
تندیس خورشید برق میزد و جنون
و من لای پیراهنم قلبم را شیر میدهم
برای مزّهٔ خونم دلم تنگ میشود
و دهانم که در آغاز تاریخ نشسته بود
رحمِ گندم را بلند بلند می شمرد
و پشت سرم
سایه های غنی
میان گرمای زمین تازه بود
من...
مشکی از شیرم
اشتهایت را برانگیز
مرا بساز
بوی پوچی گرفته ام
ماه دو شقّه می شود
و روسپیان
در هیاهوی نیک و بد
میان زن و مرد نشسته اند
مثل گنجشک ها ی خاکستری...
از دهانی پاک
ـ بگذار برایت آواز بخوانم
آنگونه که حکیمان، پلیدی چشیده اند
✍ح_رزاس
▫ژورک_۹۶/۹/۱۵
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و سپاسگزارم ارجمند احترام مرا پذیرا باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.