جمعه ۲ آذر
بی وفا شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر سروناز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۱۲ شماره ثبت ۶۱۲۲۷
بازدید : ۵۲۸ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
.
گفتم دلیلش را بگو با خنده حاشا می کنی
خواهش کنان گفتم بمان اما تو دعوا می کنی
.
غمگین و دلگیرم ببین جانا نکن با من چنین
چون حکم کشتار دلم با رفتن امضا می کنی
.
بی تو من از اقبال خود مأیوس و دلسردم بدان
این خانه را بعد از خودت مغروق سرما می کنی
.
گویا که اصرارم به تو بی فایدست ای بی وفا
با دست رد بر سینه ام رازِ غم افشا می کنی
.
رفتی چه بیرحمانه و با خاطراتت مهر را
بیمار و بیزار از جهان ، مجنون و شیدا می کنی
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سپاس بانو... زیبا نگاهید | |
|
درود بر شما استاد عزیزم...حضور شماست که برایم زیباست | |
|
سلام و درود بر شما استاد بزرگوارم نگاهتون زیباست استاد مهربان | |
|
سلام استاد مهربان...سپاس از شما و حضور سبزتون | |
|
سپاسگزارم استاد عزیز | |
|
سلام و درود بر شما دوست عزیزم...باعث خوشحالی بنده هست که شعرمو پسندیدید | |
|
سلام استاد گرانقدر.. سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
زیبا قلم زدید