يکشنبه ۴ آذر
کرمانشاه شعری از نسرین نوروزی
از دفتر دل واژه ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ۱۳:۱۸ شماره ثبت ۶۱۰۷۸
بازدید : ۶۰۷ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب نسرین نوروزی
|
حدیث غربتم
غمی مقدسم
دست مهر مادری در زیر خاک
دلی سوخته ام از جنس مرد
آرزوی پر پر دختری عاشق
من پیوندی گسسته ام
گلبرگی از ارزوهای پرپر نو عروسی شاد
منم ناامیدی مانده بر ویرانه ها
کودکی در جستجوی مادر
و مادری که بیگمان تمام شد
بغضی شدم شکسته در گلو
شکسته بالی زیر تیغ خشم زمان
اکنون اسیر خاک خود حالا غریبه ام
کجاست کودکم
کجاست خانه ام
این خاک که شد اقلیم مرگ
خانه ی من است
من مادری از جنس غم
و کودکی آواره ام
همان دردم
دردی از جنس خدا
من دردی مقدسم
نسرین_نوروزی
زلزله_کرمانشاه
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از خوانش شما مهربانوی عزیز | |
|
درود جناب استکی گرامی سپاسگزارم | |
|
زیبا خوانش شماست جناب نوری گرامی | |
|
سپاس که میخوانید جناب آقایی ارجمند | |
|
درود جناب خسروی گرامی سپاس که مرا میخوانید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام بانوجانم
تلخ اما بسیارزیبابود