اهل بیت ( 7 )
ای تو غَریبُ الغُرَبا ، هم تو مُعینُ الضُّعَفا
ثامِن آلِ مُصطفا ، نورِ دو عَینِ مُرتَضا
هم تو امامِ بَرحَقی ، هم تو وَلیِّ مُطلقی
نو گلِ گلزار و چمن ، باغِ مرا تو رونقی
شمعِ صفای بزمِ جان ، نورِ زمین و آسمان
قطبِ مَکان و لا مَکان ، مِحوَرِ گشتارِ زمان
شَمسِ شُموسِ حَرَمی ، هم قَمر و اَختَرمی
مالِکِ مُلکِ عَدَنی ، صاحبِ لطف و کَرمی
تو شاه و من گدای تو ، فتاده ام به پای تو
وَلای من وَلای تو ، رِضای من رِضای تو
گر زِ وطن جُدا شدی ، فَخرِ وَلای ما شدی
چون که گذشته ای زِ جان ، زین دو سَبَب رضا شدی
ببین تو جانِ خَسته ام ، غَمین و دِلشکَسته ام
به جز تو ثامنُ الحُجَج ، به کس دِلی نَبسته ام
روا کُنی تو حاجتم ، زِ غَم کُنی تو راحَتم
دِگر نباشَدَم غَمی ، اگر کُنی شَفاعَتم
به زائری چو مَن گُشا ، دَری زِ رَحمت و وفا
مَکُن مَرا زِ خود رها ، َمران زِ دَر مَرا رضا
منم کبوترِ حَرَم ، به دورِ گُلدَسته ی تو
شُدَم به راهِ عاشقی ، اَسیر و دِلبَسته ی تو
به مناسبت شهادت امام علی بن موی الرضا ( ع )
دکتر نادر مسلمی ( ن م قطره )
سلام
ماجورباشید استادبزرگوارم