پنجشنبه ۱ آذر
اگر عاشق نبودم شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر عروس کلاغها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ۰۹:۴۰ شماره ثبت ۶۰۶۰۶
بازدید : ۵۴۵ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
قسم بر خالق پنهان وپیدای سر مویت
اگر عاشق نبودم کوچ می کردم زپهلویت
اگر مانی زمانی با نگاهت روبرو می شد
میان بوم جانش نقش می شد خال هندویت
شکستی سخت خواهد خورد بازرگان ابریشم
اگر از روسری بیرون رود یک ذره گیسویت
به یک ثانیه اسم شهر بازرگان عوض میشد
اگر حراج می شد توی بازرگان النگویت
کجا چون پهلوانان وکمانداری قدر می شد
اگرآرش نمی شد وامدار زور وبازویت
پشیمان می شود از رفتنش وقتی خراسانی
هولاکوخان اگر لشکر کشیده سمت باکویت
موسی عباسی مقدم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
متفاوت و بسیار زیباست