جمعه ۲ آذر
ایمان بیاوریم... شعری از لیلا ابریشمی (آفتاب)
از دفتر با من باش نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۱ ۱۶:۵۵ شماره ثبت ۶۰۶۰
بازدید : ۹۲۸ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر لیلا ابریشمی (آفتاب)
آخرین اشعار ناب لیلا ابریشمی (آفتاب)
|
من عشق را در نیمه ی پنهان خانه ام
زیر الوارهای خشکیده
خیس کردم
و آن را در گلدان خالی از بوی خاک
دمیدم
نور بخشیدم
و از آتش درونم
صیقل دادم
او اندکی جان گرفت!
از طراوت وجودم
دیواری ساختم
از جنس بلور
دلم که دیواری ندارد
لخت است و عریان
.
.
.
شبی طوفانی!
شبی وحشی!
.
.
.
من تمام شعرهایم را
در باران چشمهایم
می نویسم!
من عشق را
در هوای بی مهری
دمیدم
هوا دادم
او در نم نم چشمهایم جان گرفت
.
.
.
نفرین بر تو ای باد!
نفرین بر تو ای موج!
.
.
.
ایمان بیاوریم به پایان
که آغازی است
برای تمام "بی پایانی ها"
ایمان بیاوریم به نفرت!
صدای به زنجیر کشیده ی یک احساس
نفرت پایان عشق نیست!
.
.
.
من آن تار مویم
آویزان بین عشق و تنفر...
.
.
.
ایمان بیاوریم به سکوت !
ایمان بیاوریم به دیوار!
صدای فرو خورده ی یک آه
ایمان بیاوریم به زنجیر
من صدای بر هم خوردن لحظه ها را
مسدود می بینم
ایمان بیاوریم به پایان
که آغازی است
برای تمام "بی پایانی ها"
برازجان_فروردین 1390
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.