يکشنبه ۴ آذر
مرز آفتاب شعری از حسن گائینی (رزاس)
از دفتر زخمه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ۲۳:۲۷ شماره ثبت ۶۰۱۳۱
بازدید : ۴۸۵ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر حسن گائینی (رزاس)
آخرین اشعار ناب حسن گائینی (رزاس)
|
دلم می خواهد با تو نمیرم
تو بمیری و من بتو بیاندیشم
وزشِ مستمرِ...
معنی ها
جوششِ دمادمِ...
حرف ها
بعدها...
وقتی پیچک ها
اُریبِ لبان تو را میان چشمانِ بازِ شبنم
مخفی می کنند
مرز گریزشان را به خاطر بیاورم
و با دهان تو در تن آفتاب
بکارت بوسه هایت را تکرار کنم
امّا هنوز سخت است
دلم می خواهد
برانمت...
به بوی تازه ای
.................
✍ح_رزاس
• مرز آفتاب ـ ۹۶/۸/۱
|
|
نقدها و نظرات
|
درود ها گرامیم سپاسگزارم از مهر حضور تان دوست عزیز م
| |
|
متشکرم شاد باشید و سربلند | |
|
درود ها خانم دوستان (سرو) متشکرم از حضور ارزشمند شما و خوشحالم از اینکه می خوانید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود