جمعه ۲ آذر
مسلخ شعری از علی کارگر( پیرو)
از دفتر هجران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ۲۰:۵۷ شماره ثبت ۵۹۷۸۷
بازدید : ۶۵۰ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر علی کارگر( پیرو)
آخرین اشعار ناب علی کارگر( پیرو)
|
.
بردند به مسلخ دلبرم در برزخم بی روی او
ایکاش همچون شانه ای بودم من در موی او
این روزگار باما چرا نامهربانی میکند
ساقی بنوشان جرعه ای تا حس کنم من بوی او
مست و خرابم من کنون ازهجر دلدارم خدا
عمرم بدنیا هست خدا تاز باز بینم روی او؟
شوریده ومست وخراب آواره دوران شدم
بیرون زخویش گردیده ام تاباز بینم روی او
مرغ دلم پرواز کرد پنهان دلم این راز کرد
ناگه اسیرم کردو رفت در برزن و در کوی او
دامی نهاد صیاد و درصیدش نمودبادانه ای
پرواز کرد در اسمان ازسوی من رو سوی او
پیرو شدم رهروی او اکنون بسوی برزخم
ساقی بنوشان جرعه ای در کام من از بوی او
|
نقدها و نظرات
|
سپاس و تشکر از شما بانوی عزیزدخترم رعنا بهارلویی ممنونم که شعر حقیر رو مورد لطف خویش قرار داده اید
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
زیبا قلم زدید