سه شنبه ۶ آذر
|
دفاتر شعر موسی ظهوری آرام(آرام)
آخرین اشعار ناب موسی ظهوری آرام(آرام)
|
تنها همدمم
-تنهایی-
هرشب مهمان ناخوانده ام می شود
بسته سیگارش را کنار قرصهای استامینوفن
روی میز می گذارد
با هر استکان چایی من
سیگاری می گیراند
گاهی
از رفاقت دیرینه ایمان
خاطره می گوید
گاهی از گذشته
قصه میسازد
همیشه
شعرهای من
در ذهن او سروده می شود
گاهی
از پرحرفی هایش کلافه می شوم
گاهی تصمیم می گیرم
از دست او
از دست این سکوت پر از هیاهو
سر به بیابان بگذارم
وتنهایش بگذارم
همیشه اما
نزدیک صبح
که حرفهایش گل می اندازد
به خواب میروم
بیدار که می شوم
او همچنان بیدار
زیر سیگاری پر از فیلتر سیگار
کاغذهای مچاله ی زیر میز
واستکانهای چای نشسته
به انتظارم نشسته
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.