يکشنبه ۴ آذر
غزل \ مریم \ شعری از حنظله ربانی
از دفتر حدیث دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ ۱۳:۰۶ شماره ثبت ۵۹۴۵۵
بازدید : ۸۹۸ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب حنظله ربانی
|
غزل " مریم "
بگو چگونه دل از من بریده ای مریم
به روی هر غزلم خط کشیده ای مریم
دلم به راه جوابت نشسته اما تو
هنوز هم گل خود را نچیده ای مریم
چه می شد آه ! بیایی ، بگویی ام ناگاه
که با دلم به تفاهم رسیده ای مریم
* مگر رقم بزنم با تو باز نیماوار
دوباره " قصه ی رنگ پریده " ای مریم
تو روسپید ترین واژه ی شب شعری
که آسمان غزل را سپیده ای مریم
بیا صدای رسای سروده هایم باش
بیا ، نگو که دل از من بریده ای مریم
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
* قصه ی رنگ پریده : نام نخستین اثر منظوم نیمایوشیج
حنظله_ربانی
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام برادرخوبم
بسیارزیبا بود
احسنت
مگر رقم بزنم با تو باز نیماوار
دوباره " قصه ی رنگ پریده " ای مریم