چهارشنبه ۳۰ آبان
|
دفاتر شعر رعنا بهارلویی تخلص باغبان
آخرین اشعار ناب رعنا بهارلویی تخلص باغبان
|
عجب خدایی دارم امشب
بی منت پناهی دارم امشب
در هر ذره ذرهٔ وجودم
اعجایب احساسی دارم امشب
درهرلحظه زندگی دراین شب
حمایت ها زمعبودی دارم امشب
دورشد ز من حوادث پیاپی
ازسرلطف خدایی دارم امشب
چه احساسی از شعف وشادی
باخدایم در خلوتگاهی دارم امشب
به وقت راز ونیاز ونیایش
عجب عشق بازی دارم امشب
در دل شب ودرحال سجود
هوای گریه هایی دارم امشب
یارب ؛ ای همه دار وندارم
چه زیبا خدایی دارم امشب
خداوندا به باغبان خود گو
چگونه معبودی دارم امشب
|
نقدها و نظرات
|
باسلام وتشکر ازمدیر محترم | |
|
باسلام وتشکرازبانوی واژه ها | |
|
سلام ممنونم از لطف شما بانوی بزرگوار | |
|
باتشکرازجناب انصاری بزرگوار | |
|
سلام ممنونم از شما بانوی گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.