جمعه ۲ آذر
بوسه برعکست شعری از فرزانه ایروانی
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ ۲۲:۰۰ شماره ثبت ۵۹۱۸۹
بازدید : ۶۴۰ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب فرزانه ایروانی
|
چقدرزیباست
بوسیدن عکست
بر این باور،
درفرسنگهای دور،
درآن سوی سواحل رویا ،
می تپد قلبی
که ضربانش روحی تازه
دررگهایم جاری می کند
چشمانت .....
بوسه ای زنم
گل می شکفد از رخ سیمین ت
یقین دارم
بهاردراین خانه خواهدزد
تو مرامیان آغوشت
باعطرشکوفه ها ،
به مهمانی عشق دعوت می کنی!!
چشمانت بوسیدنی است
.برای چهارفصل زندگیم بهار،
بیاور
متن :#فرزانه_ایراونی🖊
توبه کرده بودم که شعر نگویم
ولی تو که میایی
میخندی
مست میشوم
هذیان میگویم
به رنگ تو در می آیم
دست از سر خود بر داشته
عشق را به لهجه ای غریب ناله می کنم
آه از دست تو!
مرا لایق خود کرده ای
عجیب عاشق خود کرده ای
فرزانه ایروانی
|
نقدها و نظرات
|
درود جناب رمصانی گرامی سپاس بیکران | |
|
درود مهربانوی عزیزم ممنون از احساس نابتون | |
|
درود جناب جلالی گرامی ممنون از توجه تان | |
|
درود جناب پارکی گرامی
همیشه بهبنده لطف داشتید
ومن شرمنده لطفتون هستم
نگاه به شعر سپید در اینگه برای من تازه کار
بسی جای امید واری داره ولی ....
آهسته نجوا کن قاصدکهای دلم بیقرارت میشوند
#فرزانه_ایروانی @Iangomn | |
|
درود جناب سید گرامی ممنون از نکاه زیباتون | |
|
درود جناب انصاری گرامی ممنون از توجه تان فامیلی همسرم انصاریست | |
|
درود جناب افشار گرامی ممنون از توجه تان توخندیدی ومن به عشق خنده زیبایت چه بی صدا گریستم #فرزانه ایروانی @Iangomn | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خواندم و لذت بردم
ممنونم