جمعه ۲ آذر
نباشی شعری از فهیمه طیوری
از دفتر همزاد نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ ۱۰:۰۹ شماره ثبت ۵۹۱۲۱
بازدید : ۱۴۳۷ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب فهیمه طیوری
|
چقدر از خونه دلگیرم
چرا عشقم نمیمیرم؟
واسم سخته نباشیو
نشه دستاتو بگیرم
_________________
به لبخند رو لبهام
حسادت میکنن مردم
با این حال پریشونم
دارن آرزوی من رو
________________
نباشی تویه این خونه
دیگه آفتاب نمیگیره
تو قاب روی این دیوار
گلای یاس میمیره
___________________________
نباشی حال من خوبه
از اون خوبا که دردناکه
کنارم باشی میفهمی
چه غمی تویه چشمامه
________________________
نگاتو نگیری از من
تو میفهمی منو عشقم
به این خواهش قانع باش
بیااااااا ..... برگرد عشق من .
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر استاد ترانه سرای نایاب ناب | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.