پنجشنبه ۱۷ آبان
اشتباهی از دل شعری از میثم آذری نیا (مرداب)
از دفتر مرداب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ ۱۹:۰۷ شماره ثبت ۵۹۰۹۵
بازدید : ۳۶۹ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر میثم آذری نیا (مرداب)
آخرین اشعار ناب میثم آذری نیا (مرداب)
|
مَهِ خشبو، نمِ مژگانِ بهارست گویی/ ورقِ بیتِ مرا نقش و نگارست گویی
سَرِ وین زاده ی غم را، ز چه پنهان دارد؟/ به بَرِ کنجِ دلم بویِ جوارست گویی
به عنانِ سَرِ مغرورِ تنم مختارست/ دلِ بی نامِ مرا رخش سوارست گویی
ز بَرِ لعلِ دَمش بر لبِ من صد فرسنگ/ سرِ زلفش چو قَدِ روی چنارست گویی
صنمی یاد خوشش در سَرِ دل می تازد/ دلِ بی مهرِ تنم پیشِ تو خوارست گویی
رهِ تاریکِ سرم را دلِ وی چون رویا/ به سرابِ برهوت جامِ منارست گویی
به سَر یار، دلِ یابس به دلِ من می گفت/ به زمینِ یَبَست مرغ و هزارست گویی
تو بدان وین رهِ شب از غم دوری تر شد/ که همی شامگَهِ دُرِّ انارست گویی
دلِ مرداب به غم و جور و جفا آتش زد/ چو که بر قفلِ دلش یار، عیارست گویی
|
نقدها و نظرات
|
سلام. زیبایی غزل من از نگرش زیبای شما نشات می گیرد. ممنون از نظر زیبای شما. | |
|
درود پیوسته بر جمال زیبایتان. ممنونم از لطف شما. ممنونم. | |
|
سلام استاد عزیزم. کم از جمال زیبایتان هست. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.