يکشنبه ۲۷ آبان
اقرار تنهایی شعری از نجمه طوسی (تینا)
از دفتر تشنه ی عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ ۲۱:۲۸ شماره ثبت ۵۸۹۰۵
بازدید : ۷۹۵ | نظرات : ۵۶
|
دفاتر شعر نجمه طوسی (تینا)
آخرین اشعار ناب نجمه طوسی (تینا)
|
شبی با یاد چشمانت شدم بیدار تنهایی
به لب آمد دل خسته از این هر بار تنهایی
نیامد ماه من امشب به روی آسمان دل
بدون تو کنم هر شب فقط، اقرار تنهایی
نفس بر سینه ام حبس است و بیرون تر نمی آید
شده از حسرت دوری، نفس بیمار تنهایی
شکستم بارها خود را، چه سود از این شکستن ها
نیامد بر نفیر من، به جز اظهار تنهایی
شبی انکار می چسبد در آغوش تن گرمت
شدم رسوای بوسه در شب تبدار تنهایی
بیا اسب غرورت را لگامش زن و رامش کن
ببین آخر گرفته از دلم افسار تنهایی
شکوه عشق را دیدم، ولی از پیش من رفتی
زدم هق هق دوباره، بر تن دیوار تنهایی
#نجمه_طوسی_تینا
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام خواهرخوبم تینا
بسیارزیبا بوددد