جمعه ۲ آذر
دلنوشته شعری از فرزانه ایروانی
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳ شهريور ۱۳۹۶ ۰۶:۳۱ شماره ثبت ۵۸۶۷۵
بازدید : ۴۲۴ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب فرزانه ایروانی
|
نه دلی
برای کَندن دارم
نه پای ِ رفتن
از دست تو چه کنم ؟
کجا روم؟
یا دست در
دستم بگذار...
یا دست از سرم
بردار
اینقدر
دست دست نکن
از دست رَوَم!
#فرزانه_ایروانی
هزار دفتر سخن
داشتم
با تو درد دل کنم
ولی
وقتی پیش تو نشستم
به خورشید نگاهت
یخ وجودم آب شد
هر چه با قلم سیاه کرده بودم
دفتر سپیدم را
اب خنده هایت
نرم نرم شست ........
بودن به کنار تو
چه آرامشی دارد
#فرزانه_ایروانی
@Iangomn
|
نقدها و نظرات
|
درود جناب استکی گرامی ممنون از نگاهتون | |
|
درود جناب انصاری گرامی تشکر از توجه تان | |
|
درود جناب رفیعی گرامی سپاس بیکران ممنون از نگاهتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس